KAUPPIAS:
Colosé tuotteita tuo Suomeen Careliána Oy (Y-tunnus 0515446-3).
Colosé-myyjät jälleenmyyvät Colosé-tuotteita Suomessa.
Careliána Oy (kauppias) sitoutuu noudattamaan hyvän maun kauppaehtoja jota määrittelee etämyyntilaki.
Careliána Oy toimittaa tilauksia Suomeen.
Jos tilauksessa ilmenee ongelmia, Careliána Oy ilmoittaa asiasta asiakkaalle ensi tilassa sähköpostitse (tai puhelimitse).
Careliána Oy ei ole velvollinen lähettämään kirjeitse ilmoitusta ongelmallisesta tilauksesta, jos asiakkaan toimesta annetut asiakastiedot, sähköpostiosoite ja puhelinnumero ovat virheellisiä, tai asiakas ei seuraa antamaansa sähköpostia.
Kauppias tallentaa asiakkaan tiedot rekisterijärjestelmään, jota ylläpitää Careliána Oy . Yksityiskohtaisemmat tiedot Tietosuojaselosteessa.
Kauppias ilmoittaa asiakkaalle, kun tilaus on lähetetty.
Kauppiaalla on oikeus purkaa kauppa, jos asiakas aiheuttaa kauppiaalle kohtuuttomia kustannuksia tilausten yhteydessä, ja evätä tältä tilaaminen verkkokaupastaan.
* Näiden ehtojen muuttumisesta laitetaan sähköpostikirjeenä ilmoitus kaikille verkkokaupan uutiskirjeen tilaajille.
ASIAKAS:
Asiakkaan tulee hyväksyä nämä tilausehdot ennen tilauksen loppuunsaattamista.
Asiakas vakuuttaa olevansa täysi-ikäinen (yli 18-v.) tai huoltajan suostumuksen ostotapahtumalle saanut Suomessa asuva henkilö.
Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja sitoutuu muuttamaan asiakastililtään virheellisen tiedon oikeaksi.
Asiakas sitoutuu seuraamaan tilauksensa kulkua ilmoittamastaan sähköpostista.
Asiakasta velvoitetaan ottamaan yhteyttä kauppiaaseen, jos tilausvahvistus ei ole saapunut vuorokauden sisällä tilauksesta tai jos tilauksen yhteydessä on asiakkaan toimesta sattunut virhe.
HINNAT
Kaikki hinnat ilmoitetaan euroina (€) ja ne sisältävät kulloinkin voimassaolevan arvonlisäveron.
Careliána Oy pidättää oikeudet hintojen muutoksiin.
Tuotteen hinta on se, joka on ostohetkellä kirjautunut kauppajärjestelmään.
TUOTTEIDEN TILAUS
Yhteydenotto verkkokaupan käyttäjätunnuksiin ja -tietoihin liittyvissä asioissa:
careliana@colose.fi
Voit aina ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse jos asia on kiireellinen.
Tilaus on sitova, kun se on kirjautunut kauppajärjestelmäämme.
TILAUKSEN NOUTAMATTA JÄTTÄMINEN
Kun tilaus on postitettu, asiakas saa paketin noutamiseen seurantakoodin (jos kyseessä on paketti).
Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja muuttaa niitä tarpeen vaatiessa oman tilinsä asetuksista.
Asiakas vastaa lähetyksestä aiheutuvista kuluista, jos paketti joudutaan postittamaan hänelle uudelleen.
Asiakas vastaa myös palautuneen paketin aiheuttamasta mahdollisista kuluista kauppiaalle.
Jos tuote palautuu kauppiaalle ja asiakas peruu samalla kaupan, voidaan asiakasta velvoittaa maksamaan kauppiaalle korvausta tarkoituksenmukaisesti aiheutetusta taloudellisesta tappiosta. Tällöin tulkitaan, että asiakkaalla ei ole ollut aikomustakaan lunastaa tilaustaan. (Palautusoikeus - Kilpailu ja kuluttajavirasto)
MAKSUTAVAT
Ostokset voi maksaa luottokortilla (PayPal) tai verkkomaksujen kautta. Verkkomaksut kulkevat Checkout-palvelun kautta, jossa ostajalla on mahdollisuus maksaa tilauksensa esimerkiksi heti verkkopankin kautta, tai pyytää itselleen maksuaikaa valitsemalla sopivin laskutusvaihtoehto.
PALAUTUS/REKLAMAATIO
* Katso vielä kohta "TILAUKSEN NOUTAMATTA JÄTTÄMINEN"
Careliána Oy ei korvaa asiakkaalle palautuksesta aiheutuvia kuluja.
Palautusoikeutta ei ole käytetyillä, myyntikelvottomilla tuotteilla, muulloin kuin valmistusvirheen sattuessa. 16 § (30.12.2013/1211) kohta 3
* Asiakas sitoutuu ottamaan yhteyttä kauppiaaseen ensisijaisesti sähköpostitse, jos tuote halutaan palauttaa.
Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus.
Careliána Oy ei vastaa kolmannen osapuolen aiheuttamasta kuljetuksen mahdollisesta viivästymisestä.
Palautettava tuote tulee olla käyttämätön ja uudelleen myytävässä kunnossa. Palautettu tuote tarkastetaan kun se on saapunut meille.
Palautuksen vastaanottamisesta lähtee viesti asiakkaalle sähköpostiin.
Kauppias palauttaa maksun 14 päivän sisällä täysimääräisenä takaisin asiakkaalle, kun palautus on vastaanotettu.
VAIHTO-OIKEUS
Tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta muutoin kuin kauppiaan toimesta aiheutuneen virheen sattuessa.
* Asiakasta velvoitetaan ottamaan yhteyttä Careliána Oy:n asiakaspalveluun ennen palauttamista.